Tevreden met deze informatie? Deel het!
Vragen? Neem contact op met
Micha Kersloot, contactpersoon KovoKs Clouddienstenclouddiensten@kovoks.nl
+31 (0)345 - 532 927
FAQ's KovoKs Contact
- En wat gebeurt er als ik geen vervolg wil na de gratis proefmaand?
- Hoe gaat het met een gratis proefmaand en de eventuele overgang naar een vast contract?
- Ik heb een telefoon met Android is dat geen probleem?
- Ik overweeg om Outlook dan niet meer te gebruiken, maar bij eventueel beëindiging van het contract bij u, kan (de meest recente) agenda, adressen, email dan weer teruggezet worden naar Outlook?
- Is KovoKs Contact al zinvol als ik maar één account nodig heb?
- Uw vraag bij aanmelding “Welke onderdelen wilt u dat wij alvast voor u opzetten” in uw bestelformulier begrijp ik eigenlijk niet goed. Het lijkt mij dat dit altijd alle opties zijn.
- Welke kosten brengt dit met zich mee (eenmalig en maandelijks)? Ik overweeg ook uw hulp bij de eenmalige migratie vanuit Outlook.
- Welke mobiele telefoons kunnen syncen?