Afwezigheid instellen in KovoKs Contact

Tip 1: Stel uw afwezigheidsmelding in

illustratie
  • Login in de webmail via https://contact.kovoks.nl.
  • Klik op tabblad 'Voorkeuren'.
  • Dan op het kopje 'Afwezig' in de linker kolom.
  • Bij 'Afwezig' vink je 'Autom. antwoord verzenden' aan.
  • Vul dan een afwezigheidsbericht in.
  • Vink bij 'Tijdsperiode' 'Verzend automatische antwoorden tijdens de volgende periode:' aan.
  • Kies daaronder de begin en eindtijd aan.
  • Klik linksbovenaan op 'Opslaan'..

Mocht eea niet lukken, neem dan even contact met ons op, dan regelen wij het!

SMS vanuit Zimbra

Vanaf vandaag heeft iedereen de mogelijkheid om rechtstreeks vanuit Zimbra te SMS'en. U betaalt slechts per SMS een bedrag van 15 cent. Ideaal om vanuit uw adresboek direct een SMS te sturen naar een van uw relaties. U kunt het gebruiken om aan te geven dat u iets later komt op een afspraak, of om bijvoorbeeld een gevoelig wachtwoord aan de klant te sturen, zodat u dit niet via e-mail hoeft te doen.

Lees meer: SMS vanuit Zimbra

Zimbra 8.5, een mooie mijlpaal voor Zimbra en haar gebruikers

zimbraOp 26 augustus werd versie 8.5 van Zimbra Collaboration beschikbaar gesteld voor haar eindgebruikers. Deze release van Zimbra richtte zich op het verder integreren van de nieuwe webtechnologie HTML5. Een webtechnologie om zo op iedere desktop, smartphone en tablet dezelfde ervaring te kunnen bieden. Naast deze  webapplicatie van Zimbra biedt Zimbra ook native clients die op hun beurt gebruik maken van synchronisatie.

Lees meer: Zimbra 8.5, een mooie mijlpaal voor Zimbra en haar gebruikers

Zimbra tip: e-mail later versturen

U kunt op de volgende manier een mail schrijven en deze op een later moment versturen:

Lees meer: Zimbra tip: e-mail later versturen

Tevreden met deze informatie? Deel het!

Vragen? Neem contact op met

Micha Kersloot, contactpersoon KovoKs Clouddiensten
clouddiensten@kovoks.nl
+31 (0)345 - 532 927

Daarom KovoKs

  • Ontzorging in uw automatisering
  • Merkonafhankelijke pragmatische oplossingen
  • Informeel en klantgericht in de omgang
  • Focus op langdurige relaties
  • Gedegen IT-strategie adviezen
  • Afspraak is afspraak, wederzijds
  • Direct contact; geen oeverloze klantenservice

Vragen? Stel gerust!

Vragen

 
KovoKs logo