Een groot aantal mobiele toestellen kunnen syncen met Contact. Hieronder vallen o.a. de iPhone, Android toestellen, Windows Mobile toestellen, en Nokia N en E series, Samsung smartphones. Blackberries worden helaas niet ondersteund.
Android is geen enkel probleem. Uw 'mail', 'adressen' en 'agenda' kunnen gesyncroniseerd worden. De 'taken' en 'bestanden' worden niet gesynchroniseerd, wilt u deze informatie toch bekijken, dan kunt u met uw telefoon naar de website gaan.
Als u een vervolg wilt na uw proefmaand, kunt u verder werken zonder wijzigingen. De enige wijziging is dat u elke maand een factuur van ons gaat ontvangen.
Als er geen vervolg is, sluiten we het account en verwijderen we al uw gegevens. U moet dan wel van tevoren een backup maken van uw mail, e-mailadressen en agenda.
Sommige bedrijven maken geen gebruik van een gedeeld adresboek of een gedeelde e-mailmap voor een archief. De functies op zich zijn altijd wel aanwezig, alleen dus niet gedeeld met de verschillende accounts. Maar inderdaad de meeste bedrijven kiezen voor al deze functies.
-
Ik overweeg om Outlook dan niet meer te gebruiken, maar bij eventueel beëindiging van het contract bij u, kan (de meest recente) agenda, adressen, email dan weer teruggezet worden naar Outlook?
-
Welke kosten brengt dit met zich mee (eenmalig en maandelijks)? Ik overweeg ook uw hulp bij de eenmalige migratie vanuit Outlook.
-
Is KovoKs Contact al zinvol als ik maar één account nodig heb?