Welke mobiele telefoons kunnen syncen?

Een groot aantal mobiele toestellen kunnen syncen met Contact. Hieronder vallen o.a. de iPhone, Android toestellen, Windows Mobile toestellen, en Nokia N en E series, Samsung smartphones. Blackberries worden helaas niet ondersteund.

Ik heb een telefoon met Android is dat geen probleem?

Android is geen enkel probleem. Uw 'mail', 'adressen' en 'agenda' kunnen gesyncroniseerd worden. De 'taken' en 'bestanden' worden niet gesynchroniseerd, wilt u deze informatie toch bekijken, dan kunt u met uw telefoon naar de website gaan.

Hoe gaat het met een gratis proefmaand en de eventuele overgang naar een vast contract?

Als u een vervolg wilt na uw proefmaand, kunt u verder werken zonder wijzigingen. De enige wijziging is dat u elke maand een factuur van ons gaat ontvangen.

En wat gebeurt er als ik geen vervolg wil na de gratis proefmaand?

Als er geen vervolg is, sluiten we het account en verwijderen we al uw gegevens. U moet dan wel van tevoren een backup maken van uw mail, e-mailadressen en agenda.

Uw vraag bij aanmelding “Welke onderdelen wilt u dat wij alvast voor u opzetten” in uw bestelformulier begrijp ik eigenlijk niet goed. Het lijkt mij dat dit altijd alle opties zijn.

Sommige bedrijven maken geen gebruik van een gedeeld adresboek of een gedeelde e-mailmap voor een archief. De functies op zich zijn altijd wel aanwezig, alleen dus niet gedeeld met de verschillende accounts. Maar inderdaad de meeste bedrijven kiezen voor al deze functies.

Tevreden met deze informatie? Deel het!

Vragen? Neem contact op met

Micha Kersloot, contactpersoon KovoKs Clouddiensten
clouddiensten@kovoks.nl
+31 (0)345 - 532 927

Daarom KovoKs

  • Ontzorging in uw automatisering
  • Merkonafhankelijke pragmatische oplossingen
  • Informeel en klantgericht in de omgang
  • Focus op langdurige relaties
  • Gedegen IT-strategie adviezen
  • Afspraak is afspraak, wederzijds
  • Direct contact; geen oeverloze klantenservice

Vragen? Stel gerust!

Vragen

 

Chat met ons

Live chat
KovoKs logo