E-mail |
Uw vraag bij aanmelding “Welke onderdelen wilt u dat wij alvast voor u opzetten” in uw bestelformulier begrijp ik eigenlijk niet goed. Het lijkt mij dat dit altijd alle opties zijn.
Tevreden met deze informatie? Deel het!
Vragen? Neem contact op met
Micha Kersloot, contactpersoon KovoKs Clouddienstenclouddiensten@kovoks.nl
+31 (0)345 - 532 927
FAQ's KovoKs Contact
- En wat gebeurt er als ik geen vervolg wil na de gratis proefmaand?
- Hoe gaat het met een gratis proefmaand en de eventuele overgang naar een vast contract?
- Ik heb een telefoon met Android is dat geen probleem?
- Ik overweeg om Outlook dan niet meer te gebruiken, maar bij eventueel beëindiging van het contract bij u, kan (de meest recente) agenda, adressen, email dan weer teruggezet worden naar Outlook?
- Is KovoKs Contact al zinvol als ik maar één account nodig heb?
- Uw vraag bij aanmelding “Welke onderdelen wilt u dat wij alvast voor u opzetten” in uw bestelformulier begrijp ik eigenlijk niet goed. Het lijkt mij dat dit altijd alle opties zijn.
- Welke kosten brengt dit met zich mee (eenmalig en maandelijks)? Ik overweeg ook uw hulp bij de eenmalige migratie vanuit Outlook.
- Welke mobiele telefoons kunnen syncen?